Weekly Review

Opnieuw een overzicht van de foto's die ik op mijn Instagram post.

• Het is de laatste dagen véél te warm geweest. Ook mijn katten hebben er last van.
• Veel borduurwerk. Deels prototypes en onderzoeken. Anderzijds mijn reeds gemaakte ontwerpen.
• Een lekkere fruitsla ter verkoeling.

Ik hoop dat jullie een geweldige week achter de rug hebben. Was het bij jullie ook zo warm?


A new collection of the post from my Instagram.

• It's been so, so hot lately. My cats can only agree.
• A lot of embroidery. Some are prototypes and tests, others are already used designs.
• Delicious fruitsalad to endure the heat. 

I hope you all had a wonderful week. Was it this hot for you too?

2 opmerkingen:

  1. Thank you for your kind words! Yes, it was my dream for so long now! I can't wait to live there, finally be able to step out in nature every day and Sunny will be much happier as well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig je bloem.
    Erg leuk


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen