Fruit sunday.

Tegenwoordig zien mijn zondagen er hetzelfde uit. Zo maak ik een fruitsla klaar, snij ik stoffen en kruip ik samen met een tasje koffie achter mijn naaimachine. Het is een vaste routine geworden in mijn al zo erg variërend ritme tijdens de week. En eigenlijk vind ik het geweldig zo. Geniet nog van deze (zeer koude) zondag.

Lately, my Sundays have been looking the same. I make fruitsalad, cut fabrics and sit together with a cup of coffee behind my sewing machine. It has become a routine in my ever changing ritme during the week. And actually, I really love it this way. I hope you enjoy this (very cold) Sunday.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk niet? Zou wel vaker zondagen in mijn week willen hebben:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n soortvan zondag heb ik vandaag ook, en ik geniet er flink van
    hoop dat jij dat ook doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. a sunday date with some fruits & a sewing machine can only be good :)
    i love this foliage fabric... it looks like a Liberty... and in fact I've just bought one in these tones that is called Fitzgerald (grey).
    Your black lace is to die for !
    Have a lovely week x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zondagen! Ik hou er ook van om zo'n druk weekend te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely pictures! I can understand that you like this way of life, I like it too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sounds like a perfect routine to me. Pretty fabric, coffee and fruit salad = happiness!

    BeantwoordenVerwijderen