Fruit sunday.

Het is weer een eeuwigheid geleden dat ik nog eens een deftige fruitsla gegeten heb, ik heb het zeker en vast gemist. Fruit smaakt natuurlijk veel beter tijdens de lente en zomer, maar op een zondag als deze kan het ook deugd doen. Na de gezonde hap terug aan het werk, want morgen is er opnieuw een shop update. Nog een fijne zondag toegewenst.

It's been ages since I've had a proper fruitsalad, I've certainly missed it. Fruit just tastes better during spring and summer, but on a Sunday like that it can be such a joy to eat it. After this healthy bite back to work, as I've planned a shop update tomorrow. Have a wonderful Sunday.

7 opmerkingen:

  1. Mmmm banaan! Mijn favoriete fruit!
    Wat een leuk klein tasje alweer Eva!
    Jammer dat Antwerpen een beetje ver is om even langs de Pop Up Store te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nom nom nom, so delicious. Both, bananas, and your adorable pouches. Can't wait for your shop update!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk gebruik ik je onderleggertjes, handgemaakte dingen hebben altijd een speciaal plekje in mijn hart!
    Oh super, nog meer marktjes in het vooruitzicht! Daar kijk ik naar uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eva,
    i like this little purse so much
    fabric with birches, oh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk fruitsalade. ik maak een grote kome en neem het mee naar mijn werk. Ideaal en errug lekker!! :-) ps. hele leuke etuitjes!

    BeantwoordenVerwijderen