Congratulations to Lina!


Het is zo'n aangename verrassing om met 34 comments deze giveaway te kunnen afsluiten. Ik ben heel blij om te zien dat er zoveel hebben mee gedaan. Aan de hand van een random number generator heb ik een winnaar gekozen. De generator gaf mij het nummer 30, dit betekent dat LINA de winnaar is! Gefeliciteerd! Je kunt een berichtje van mij verwachten zodat je een geborduurd tasje kunt kiezen. Iedereen bedankt om mee te doen. Geniet van deze mooie zondag.


It's such a pleasant surprise to be able to end the giveaway with 34 enteries! I'm very happy to see so many enteries. Through a random number generator I picked a winner. The number that the generator gave me was 30, this means that LINA won! Congratulations! You can expect a message from me so you can pick the embroidered purse you like the most. I'd like to thank everybody for entering. Until the next one and enjoy this wonderful Sunday.

2 opmerkingen: