Mijn zusje en ik schelen een paar jaar. Hierdoor groeit ze eigenlijk een beetje zonder haar grote zus op. Ik ben al enkele jaren van huis vanwege mijn studies en mijn nieuwe job. Met dit klein cadeautje wil ik haar dus graag verrassen. Ik heb dit armbandje namelijk ook en ik ben er zeker van dat ze het leuk gaat vinden om hetzelfde te dragen. Vandaag heb ik een ideetje getest dat ik al een tijd wou uitproberen. Voor mijn patronen ben ik vooral aan het werken rond kaders en diezelfde kaders wil ik op borden en ondertasjes beginnen tekenen.

My little sister is a few years younger than me. Because of this difference, she's - in a way - growing up without her bigger sister. Due to my studies and new job, I've been away from home for a few years now. I'd like to surprise her with this little present. I have this bracelet as well and I'm sure she'd love it to wear the same one. Today I've tested an idea I've been meaning to try. My patterns I have been making contain a lot of frames and I want to draw these frames on plates and saucers.

6 opmerkingen:

  1. Super lief dat je haar ook zo'n armbandje geeft, zo ben je toch op die manier dicht bij haar.
    Je tekening is mooi zo op dat bordje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk patroon and origineel...zou graag bij jou op bezoek komen en iets lekkers van dat bordje eten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the placer with the frame! Can't wait to see more of your new project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This plate is adorable! Such a wonderful idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is an excellent idea ! how did you do this one ? with a special marker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alice,

    thanks. Yes, there are special markers to draw on ceramics.

    BeantwoordenVerwijderen