Het is al een hele dag aan het regenen en dat maakt alles opnieuw donker. Ik had dus zin in iets zomers. Ik ben het gevecht aangegaan met mijn eerste mango van dit jaar. Al een tijdje heb ik de mangos in de supermarkt bekeken en deze keer zag hij er goed genoeg uit. De mango was rijp genoeg om te snijden, al was het niet simpel. Het vruchtvlees rond de pit was nog iets te hard. Een deel heb ik samen met een vanille yoghurt als ontbijt gegeten. Het smaakte ongelofelijk goed! Ik kijk er al naar uit om met meer zomers fruit te werken. De overschot van de mango gebruik ik morgen voor een fruitsla. Vandaag ben ik ook begonnen met een nieuw breiwerk. Verder ga ik nog haken en tekenen. Geniet van je dag, zelfs met de regen.

It's been raining all day and everything is a lot darker again. I was in need of something summery. Therefor I engaged the fight with my first mango of this year. I've been checking the mangos in the supermarket lately and this one looked good enough, so I took it home with me. The mango was ripe enough to cut, but it wasn't easy. The pulp around the pit was still too hard. A part was mixed with a vanille yoghurt which I ate as breakfast. It tasted so, so good! I look forward to work with more exotic fruits. The rest of the mango will be used for a fruitsalad tomorrow. Today I started a new knitting piece. I'll be crocheting and drawing too. Enjoy your day, even with this rain.

4 opmerkingen:

  1. ik was van plan om morgen mango te kopen omdat ik toevallig vandaag één op het werk zag liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lotte,

    Moet je zeker doen. Ze zijn best lekker voor deze tijd. Het is alleen een heel karweitje om ze te snijden. :) Ben ook al een tijdje naar de ananassen aan het kijken, maar daar wacht ik nog eventjes mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, the color combination of that yarn in your last photo is just lovely--Springtime colors, I think. :)

    BeantwoordenVerwijderen