Ik heb in de laatste paar jaar een aardig aantal panty's gekocht en gekregen. Omdat er al enkele bijna versleten zijn, wil ik ze toch op een manier bijhouden. Daarom begin ik mijn "i collect tights" project. Om het mijzelf makkelijk te maken heb ik een aparte blog opgericht. De link vind je aan de rechtse kant tussen de andere links.

In the last few years I've collected and received a nice amount of tights. Since some of them are getting old, I want to find a way to still keep them. Therefor I started my "i collect tights" project. To keep this seperated from my other projects, I made a blog. You can find the link on the right between the other links.

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor je bezoek, je blog is echt heel mooi en ik vind het project van met je panty's echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan. Ik ben blij dat ik jouw blog gevonden heb, want vind het een fijn plekje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om panty's te verzamelen. Heel erg mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen